NEPAL AĞLIYOR!!!

Çok üzgünüm. 
Nepal'de büyük bir deprem oldu: 7.9! 
Pek çok bina, tapınak, ev ve tarihi eser yerle bir... Can kaybı henüz belli değil. Ortada birkaç binle ifade edilen bir kayıp var ama inandırıcı gelmiyor bana. Daha fazla olmasından korkuyorum. 
Zaten çok fakir olan Nepal halkı bu durumdan çok kötü etkilenecek. Biliyorum!
Ülkenin imkanları o kadar kısıtlı ki geçtiğimiz aylarda THY uçağını pistten kaldıramadıkları için Kathmandu havalimanı bir hafta kapalı kalmıştı. Şimdi o imkansızlıkla nasıl olup da enkazı kaldırıp, alttaki insanlara ulaşacaklar bilemiyorum. Eminim ölü sayısı artacaktır bu sebeple. 
Çok üzgünüm! 
Böyle zamanlarda çaresiz kaldığım için çok da öfkeleniyorum. Tuhaf duygular, yıkıcı aynı zamanda.
Diliyorum ki uluslararası yardımlar bir an evvel yerine ulaşsın. Daha fazla can kaybı olmadan enkaz kaldırma çalışmaları başlasın.
Dayan NEPAL!
Namaste!

Hiç yorum yok:

Tecritte 3. Hafta... Her şey normalmiş gibi yaşamaya çalışmak...

Günler birbirini hızla takip ederken, bir de fark ettim ki, tecritteki 3. haftamızı doldurmuşuz geçen Perşembe. Bugün Cumartesi... Sa...