Bhutan'da Cenneti Gordum

Yaklasik alti gundur dunyanin cennet koselerinden biri olan Bhutan'dayim ve daha onceki seferlerimde gormeye firsat bulamadigim iki onemli yeri sonunda gezebildim. Kaplan Yuvasi denilen Takstang Manastiri ve cennet bahcesi Phobjikha... Bu ikisi hakkinda daha uzun yazacagim ama simdilik bazi guzel fotograflari buraya koymakla yetiniyorum.
Takstang Manastiri
Phobjika Vadisi

Yarin Kathmandu'ya ucuyorum. Orada internet baglantim daha iyi olabilir ve o zaman belki daha fazla bir seyler yazabilirim. Eger bu da olmazsa, eve donmeme zaten sadece 2 gun kaldi...



1 yorum:

Basak dedi ki...

Harika!!! Merakla bekliyorum.

Tecritte 3. Hafta... Her şey normalmiş gibi yaşamaya çalışmak...

Günler birbirini hızla takip ederken, bir de fark ettim ki, tecritteki 3. haftamızı doldurmuşuz geçen Perşembe. Bugün Cumartesi... Sa...