Asya Yolcusu

Yarın yola çıkıyorum. İstikamet Nepal-Butan-Tibet...İki hafta buralarda olmayacağım ve gittiğim yerlerde de vaktim olup da bloga eklemeler yapabilecek miyim açıkçası bilemiyorum zira programım çok çok yoğun. Üstelik Butan' da internet bağlantısı o kadar da kolay bulunmuyor. Ne de olsa dünyanın en kapalı kutularından biri... Nepal' de daha kolay olacak biliyorum ve Tibet'te de kaldığımız otellerden birinde oldukça iyi işleyen bir internet sistemi var. Fakat dedim ya, önemli olan vakit bulabilmem! Neyse...Elimden geleni yapmaya çalışacağım.
Katar Havayolları'nın uçağı bizi Doha üzerinden Kathmandu'ya götürecek. Ardından Butan'ın tek havalimanı Paro'ya ulaşacağız. Tabii bunlar, okunduğu kadar kolay değil. Sanırım Paro'ya indiğimizde yeri göğü bilemez halde olacağız. Olsun! Önemli olan sağ salim varmamız... Seyahatin ilk bölümü Butan'da geçecek. Orta bölümünde Nepal yer alıyor ve son durak ise Tibet... Muhteşemmmmm...
Yine dünyamı valizime yerleştirdim. Kitaplarım ve müziğim yanımda. Her zamanki gibi, valizime koyamadıklarımı kalbimde götürüyorum.
Size geçen seneki Tibet turundan bazı kareler göstereyim. İşte bazı dostlarım ve ben:


Bu dostum Bibhu... Nepal'li acentacımız. Bütün tur boyunca koruyucu meleğimiz olarak bizimle geliyor. Resmen kardeş gibi olduk artık...Bu ise Yamdrok gölü kıyısındaki Yak çobanı Nima. Her sene kendisiyle sohbet eder, gelenekselleşmiş fotoğrafımızı çektiririz. Bu da Gyantse Kumbum Manastırı' ndaki rahiplerden şakacı Lama Gyurme..."Yine mi sen geldin?" bakışını görebiliyorsunuz... Manastırın önemli rahiplerinden biridir. Çömezleri, onun astral seyahatle dünyayı gezebildiğini söylüyorlar.

İşte bu dostları yeniden görebilmek umuduyla yarın yollara düşüyorum. En kısa zamanda yeniden burada buluşuruz. Şimdilik hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Tecritte 3. Hafta... Her şey normalmiş gibi yaşamaya çalışmak...

Günler birbirini hızla takip ederken, bir de fark ettim ki, tecritteki 3. haftamızı doldurmuşuz geçen Perşembe. Bugün Cumartesi... Sa...