Haftanın Konseri-José Cura





"Yeteneği, vizyonu ve mükemmeliyetçiliğiyle meslektaşlarından ayrılan, özel sesi duyulduğu andan itibaren belleklere kazınan, sahnedeki varlığı yüzyılları aşıp gelen yorulmuş karakterlere taptaze bir enerji getiren, bir şef olarak da şancılığında olduğu gibi müziği dramatik anlamından ayrı düşünemeyen, tutkuları ve işine bağlılığı sadece zekâsı ve insancıllığıyla yarışabilen bir insan... İşte José Cura böyle tanımlanabilir".



Bundan bir kaç sene evvel, çok sevdiğim bir arkadaşımın arabasında, harika manzaralar eşliğinde seyahat ederken duymuştum bu gürül gürül akan sesi ve çok etkilenmiştim. Kim bu diye sorduğumda "Placido Domingo'nun himayesinde, Arjantinli genç bir tenor" demişti arkadaşım. Ve gülerek eklemişti, "Seveceğini biliyordum".



Yarın akşam İş Sanat' ta, meşhur operalardan seçilmiş aryalardan oluşan bir program sunacak bizlere ve ben herhalde kendimden geçeceğim. Önce bir izleyeyim konseri, yorumları Salı'ya... Geçen hafta Sri Lanka'dayken ayırttım biletimi. Biletix sağolsun:))) Eğer yer kaldıysa sizler de kaçırmayın derim.

Hiç yorum yok:

Tecritte 3. Hafta... Her şey normalmiş gibi yaşamaya çalışmak...

Günler birbirini hızla takip ederken, bir de fark ettim ki, tecritteki 3. haftamızı doldurmuşuz geçen Perşembe. Bugün Cumartesi... Sa...