Benim Oscar Ödüllerim

En iyi erkek oyuncu:
George Clooney- Michael Clayton

En iyi kadın oyuncu:
Cate Blanchett-Elizabeth:The Golden Age

En iyi yardımcı erkek oyuncu:
Javier Bardem-No country for old men

En iyi yardımcı kadın oyuncu:
Tilda Swinton-Michael Clayton

Ben ödüllerimi böyle dağıttım. Bakalım Akademi ne yapacak?
"En İyi Film" ödülünü veremiyorum zira bütün filmleri seyretmiş değilim ama sanırım çizgi film dalında "Persepolis" alır.
Diğer teknik dallar da pek fazla ilgilendirmiyor beni ama kostümde de "Elizabeth" alır bence.
Sabaha belli olur her şey nasıl olsa:))

1 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

Ayşegül'ün bloğunda yorumunuzu görüp hemen hayırlı olsun diyenler listesinde yer almaya geldim.:)
Umarım seyahat notlarınızı sıklıkla okuruz.

Bu gece ben de töreni bahane edip oturacağım tv karşısında.

Bu arada bilmem önerimi dikkate alır mısınız ama bir blog okuyucusu olarak ilk sayfada çok post görmeyi tercih edenlerdenim. Önceki yazılara tıklamak bazen vakitsizlikten vazgeçtiğim bir karar halini alıyor.;-)
Sevgiler...

Tecritte 3. Hafta... Her şey normalmiş gibi yaşamaya çalışmak...

Günler birbirini hızla takip ederken, bir de fark ettim ki, tecritteki 3. haftamızı doldurmuşuz geçen Perşembe. Bugün Cumartesi... Sa...