İlk Merhaba

Merhaba,

Ben İko...Arkadaşlarım bana böyle der ve ben de bu isme o kadar alıştım ki, gerçek adımla seslenildiğinde neredeyse dönüp bakmıyorum bile...

Profilimden kim olduğumu, ne iş yaptığımı ve bunun gibi temel bazı konulardaki bilgileri alabilirsiniz, o yüzden burada tekrarlamayacağım.

Peki bu blog nereden çıktı?
Aslında bir internet sitesi hazırlamak ve o siteyi yazılarımla, fotoğraflarımla beslemek fikri vardı kafamda ama nedense bir türlü hayata geçirememiştim. Sanki biraz gözüm korkuyor gibiydi. Teknolojik konularda pek de parlak olmadığım gerçeği göz önüne alınırsa, bu konuda çekingen olmam da doğaldı. Yine de yaptıklarım, gördüklerim o kadar renkli ve paylaşmaya değer ki, bunları heba etmek de içime sinmiyordu. Üstelik, seyahatlerim beni sürekli dünyanın değişik köşelerine taşıdığı için, fazla zahmete girmeden kısa süre içinde, pratik bir şekilde gördüklerimi ve yaptıklarımı ortaya koymak, arkadaşlarımın ve belki de meraklıların beni takip etmelerini kolaylaştırmak istiyordum.
Uzun lafın kısası, gün bugünmüş...Sonunda evimin rahatlığı içinde, sakin sakin otururken bu blogu oluşturmaya karar verdim.
Burada eski ve yeni yazılarımı, yaptığım seyahatleri, gelecekte yapacağım seyahatlerin planlarını, kitapları, müzikleri, kısaca benim dünyamı paylaşağız.
Umarım hep birlikte keyfini çıkarırız.
Dolayısıyla tekrar kocaman bir MERHABA!

Hiç yorum yok:

Tecritte 3. Hafta... Her şey normalmiş gibi yaşamaya çalışmak...

Günler birbirini hızla takip ederken, bir de fark ettim ki, tecritteki 3. haftamızı doldurmuşuz geçen Perşembe. Bugün Cumartesi... Sa...