Harika Fotoğraflar


Geçen ay yaptığım Nepal-Tibet-Bhutan turunda birbirinden güzel fotoğraflar çeken çok sevgili dostlar vardı. Turlarda fotoğraf çekmeye fırsat bulamıyorum ve bazen bu duruma çok üzülüyorum ama ne yapayım? Hem bir şeyler anlatıp, hem herşeyin kontrolümde kalması için koşturup, hem de fotoğraf çekemiyorum. Aslında zaten çok da sevmem fotoğraf çekmeyi ama gerçekten isterdim güzel kareler yakalamayı. Kadir Cinoğlu yakalamış ve onları görmek isterseniz şuraya tıklamanız yeter:
Gerçekten çok hoş ifadeler var...
Sevgili Kadir, ellerine sağlık:)))

O tek değil tabii...Esvet Ersoy da Picasa'da bazı güzellikleri sergilemiş. İşte adresi:


Esvet'in de ellerine sağlık...

Hazır fotoğraf demişken, bu muhteşem grubun iki toplu fotoğrafını da ekleyelim. İkisi de Kadir tarafından çekilmişti:
Potala Sarayı önünde bir grup gezginiz...Az önce yukarıdaydık:)))
5036 metrede zirve yaptık...Mutluyuz...Çok eğleniyoruz...

Hiç yorum yok:

Tecritte 3. Hafta... Her şey normalmiş gibi yaşamaya çalışmak...

Günler birbirini hızla takip ederken, bir de fark ettim ki, tecritteki 3. haftamızı doldurmuşuz geçen Perşembe. Bugün Cumartesi... Sa...