Grönland Haikuları' ndan Bir Demet




-I-
Güneş kayboldu
Deniz artık gri bugün
Buz daha mavi

-II-
Sırta tırmandım
Ufukta buzdağları
Deniz masmavi

-III-
Rüzgar seslendi
İçli bir şarkı gibi
Dalgalar coştu

-IV-
Geçerken duydum
Buzdağının sesi var
Mavi ve beyaz



-V-
Hava duruldu
Yağmur vardı az önce
Gök boncuk mavi

-VI-
Arktik gecede
Batmayan güneş ve ben
İki yalnızız

-VII-
Evden uzakta
Yerle gök arasında
Martılar dostum

-VIII-
Gitmek çok güzel
Dönecek yerin varsa
Yoksa yalnızsın


-IX-
Sarı sıyrıldı
Gri örtünün altından
Su ışık doldu

-X-
Dört yanım duman
Bugün dünya çok sessiz
Nerdesin mavi?

Hiç yorum yok:

Tecritte 3. Hafta... Her şey normalmiş gibi yaşamaya çalışmak...

Günler birbirini hızla takip ederken, bir de fark ettim ki, tecritteki 3. haftamızı doldurmuşuz geçen Perşembe. Bugün Cumartesi... Sa...