Seçim Sonrası

Halk son sözü söyledi:


Ben bu adamları istiyorum!


Hani bu halk AKP iktidarı yüzünden ekonomik açıdan kıvranıyordu?


Hani öğrenciler, şifresi ayrı kopyası ayrı mağdurdular?


Hani çiftçi inim inim inliyordu?


Üretici perişan, tüketici ondan beterdi?


Hani sosyal hak ve özgürlükler ayaklar altında eziliyordu ve başımızdaki padişah kesilmişti?


Hani fikrini söyleyen içeri tıkılıyordu?


Hani kimsenin özeli, gizlisi saklısı kalmamıştı?


Hani telefonlarımız dinleniyordu?


Hani eğitimde fırsat eşitliği ortadan iyice silinmişti?


Hani üniversiteler kepaze olmuştu?


Demek ki bunların hiçbiri doğru değilmiş.


Demek ki ben başka bir boyutta yaşıyormuşum, %50 başka bir boyutta...


Ne demiştim geçen senelerde?


BEN BU HALKTAN İSTİFA ETTİM...


Bu konuda ne kadar doğru karar verdiğime bir kere daha inanıyorum artık.


Ben bu halktan biri değilim, olmak da istemiyorum!


Bu halk yalancı, ikiyüzlü ve kimin arabası tıngırdarsa ona binen türde yalaka ve yavşak bir güruha dönüşmüştür.


BEN BÖYLE DEĞİLİM! OLMAYACAĞIM!


Vatanı sattılar...


Sularımızı kirlettiler...


Kıyılarımızı bitirdiler...


Ormanımız kalmadı...


Lise ve yüksek öğrenim kurumlarımızın içlerini boşalttılar...


Halkı dizilerle, evlenme programlarıyla uyuttular...


Üç beş sahte aydını ekranlara çıkartıp kafaları bulandırdılar...


Herkesi paraya endekslediler, millet para için anasını öldürür hale geldi iyice...


Arkadaş arkadaşı PARA için satıyor, ardına bile bakmıyor...


Herkes acımasız, gemisini kurtaran kaptan ve "bugün var yarın yok"...


Kimseye güvenemezsin...


Neyse, bu örnekler böyle uzar gider...


Uzun lafın kısası:
BEN BU HALKTAN İSTİFA ETTİM...



BİR KERE DAHA...

1 yorum:

oktay dedi ki...

çok ağır oldu..

Tecritte 3. Hafta... Her şey normalmiş gibi yaşamaya çalışmak...

Günler birbirini hızla takip ederken, bir de fark ettim ki, tecritteki 3. haftamızı doldurmuşuz geçen Perşembe. Bugün Cumartesi... Sa...